Перегляд за Автор "Величко, Степан Петрович"
Зараз показуємо 1 - 20 з 62
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Integration of knowledge of nature studies while forming cognitive interest to physics in secondary scools(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Velichko, Stepan; Buzko, Victoria; Величко, Степан Петрович(EN) The article deals with formation of pupils' cognitive interest in the process of teaching Physics in Ukrainian schools by means of integration of Nature Studies. Specific examples of forming pupils' cognitive interest for Physics while studying the themes “Nucleus. Nuclear Energy” are analyzed.Документ Use of ict in the study of nuclear physics(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Velychko, Stepan Petrovych; Shulga, Sergii Wolodymyrowych; Величко, Степан Петрович(uk) У статті розглянуто окремі аспекти методики фізики, які можуть бути покладені в основу розробки та удосконалення програмних засобів для моделювання фізичних явищ та процесів з розділу «Атомна і ядерна фізика», створення майбутньої віртуальної фізичної лабораторії та вироблення методики її впровадження у навчальний процес середньої школи.Документ Virtual experiment: research phosphorescence(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Shulga, Sergii Volodymyrovych; Шульга, Сергій Володимирович; Velycko, Stepan Petrovych; Величко, Степан Петрович(en) Virtual physics experiment for phosphorescence investigation, which can be taken as a basis for developing and improving the software for simulation of physical phenomena and processes in the course "Atomic and nuclear physics", creation of virtual physics laboratory and development of methods for its implementation in an educational process in the secondary and high school have been examined in the article.Документ Virtual experiments in the study of quantum physics(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Шульга, Сергій Володимирович; Величко, Степан Петрович; Шульга, Сергей; Величко, Степан; Shulga, S. V.; Velychko, S.P.(uk) У статті розглянуто окремі аспекти методики фізики, які можуть бути покладені в основу розробки та удосконалення програмних засобів для моделювання фізичних явищ та процесів з розділу «Атомна і ядерна фізика», створення віртуальної фізичної лабораторії та вироблення методики її впровадження у навчальний процес як середньої, так і вищої школи.Документ Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів у процесі вивчення фізики в умовах профільного навчання(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Бузько, Вікторія Леонідівна; Величко, Степан Петрович(uk) У статті розглянуто особливості формування навчально-пізнавальної діяльності учнів в умовах профільного навчання.Документ Активізація пізнавально-пошукової діяльності учнів з електротехніки(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Кузьменко, Ольга Степанівна; Величко, Степан Петрович(uk) Оволодіння навчальним матеріалом, розвиток і виховання особистості в процесі навчання відбувається лише за умови прояву її високої активності в навчально-пізнавальній діяльності. Організована діяльність, у якій людина бере участь без бажання, практично не розвиває її.Документ Активізація самостійної роботи студентів у фізичному практикумі з атомної фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Шульга, Сергій Володимирович; Шульга, Сергей Владимирович; Shulga, S. V.; Величко, Степан Петрович; Величко, Степан Петрович; Velichko, S. P.(uk) Упровадження кредитно-трансферної системи у процесі підготовки висококваліфікованих фахівців з вищою освітою, і зокрема підготовки вчителів фізики, передбачає значне розширення самостійної пізнавальної діяльності у навчально-виховному процесі кожного студента, включаючи і виконання фізичного практикуму з усіх розділів загального курсу фізики, де особливе місце посідає фізика атома і атомного ядра. На основі детального аналізу попередніх досліджень, навчальних посібників і методичних рекомендацій зроблено узагальнення про доцільність розвитку самостійної роботи студентів з фізики в педагогічних університетах на основі широкого впровадження засобів інформаційно-комунікаційних технологій, що актуалізують проблему інтеграції реального і віртуального навчальних експериментів з розділу фізики атома і атомного ядра. Показано,що з цією метою створювані програмні продукти мають бути розробленими з урахуванням наявності різних модулів, що забезпечують багатофункціональність запропонованого навчального комплекту для виконання фізичного практикуму й індивідуальних навчальних завдань з відповідного розділу.Документ В. О. Сухомлинський і реформування фізичної освіти з загальноосвітній школі(2004) Вовкотруб, Віктор Павлович; Величко, Степан Петрович; Коршак, Євгеній Васильович; Подопригора, Наталія ВолодимирівнаДокумент Взаємообумовленість формування сучасного освітнього середовища та використання ікт у навчанні природничих дисциплін(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Величко, Степан Петрович; Нікулін, Олександр Васильович(uk) У статті аналізуються проблеми формування сучасного освітнього середовища та використання інформаційно-комп’ютерних технологій у процесі вивчення природничих дисциплін, які розглядаються взаємопов’язано й взаємозумовлено.Документ Вибрані питання загальної фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Величко, Степан Петрович; Сальник, Ірина Володимирівна; Царенко, Олег МиколайовичУ посібнику викладено програмний матеріал з навчального курсу «Вибрані питання загального курсу фізики», що читається студентам напряму підготовки 6.040203 Фізика* на освітньо-кваліфікаційному рівні «спеціаліст». Основну увагу в посібнику приділено розкриттю змісту фізичних основ, понять та загальних принципів фізики твердого тіла та квантової електроніки. Посібник буде корисним студентам освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» цього ж напряму підготовки, аспірантам та викладачам фізичних факультетів.Документ Використання комп’ютерних технологій під час лекційних демонстрацій з курсу загальної фізики в авіаційних ВНЗ(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Величко, Степан Петрович; Задорожна, Оксана Володимирівна(uk) У статті розглядаються особливості вдосконалення професійної підготовки майбутніх операторів складних систем управління в авіаційних ВНЗ за допомогою використання нових інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчання фізики під час лекційних демонстрацій.Документ Використання сучасного навчального модуля «кулька-01» при вивченні механіки в курсі загальної фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Ковальова, Олеся Сергіївна; Величко, Степан Петрович(uk) В статті описано новий навчальний модуль «Кулька-01» та можливості його впровадження у навчальний процес під час вивчення розділу «Механіка» в курсі загальної фізики вищого навчального закладу. Навчальний модуль «Кулька -01» відноситься до засобів навчання, які передбачають широке впровадження та реалізацію засобів інформаційно-комунікативних технологій, що дозволяє при вивченні розділу «Механіка» виконувати низку оригінальних навчальних дослідів та експериментальних дослідницьких завдань, характерних проведенням досить вагомого якісного та кількісного аналізу траекторії і параметрів руху досліджуваних об’єктів (кульок). Окреслено перспективи використання створеного модуля під час вивчення розділу «Механіка» за програмами курсу загальної фізики для вищих навчальних закладів.Документ Використання технології колективного способу навчання на уроках фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Величко, Степан Петрович; Кіктєва, Алла Володимирівна(UA) У статті розглядається можливості реалізації технологій колективного способу навчання. Наводяться конкретні приклади ефективного використання зазначено їтехнології у навчально-виховному процесі.Документ Використання технології особистісно орієнтованого навчання при розв’язуванні індивідуальних завдань(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Величко, Степан Петрович; Слободяник, Ольга Володимирівна(UA) У статті акцентується увага на використанні особистісно орієнтованої технології під час розв’язування індивідуальних завдань з фізики.Документ Вимоги до створення програмно-педагогічного забезпечення та їх реалізація на прикладі процесу створення навчального комплекту «Кулька-01»(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Величко, Степан Петрович; Velichko, S. P.; Ковальов, Сергій Григорович; Kovalev, S. G.; Ковальова, Олеся Сергіївна; Kovalevа, О. S.(uk) У статті проаналізовано вимоги до створення засобів ІКТ, що використовуються у навчальному процесі з вивчення загального курсу фізики, які обумовлені виникненням нових напрямків та підходів у методиці фізики, а також наведено можливі варіанти реалізації таких вимог на прикладі процесу розробки навчального комплекту «Кулька-01». До таких вимог крім загальноприйнятих (психолого-педагогічних, санітарно-гієнічних, екологічних, ергономічних і т.д.) ми відносимо такі, що пов’язані із суттєвими відмінностями саме програмованих засобів, а саме: створення і реалізація багатомодульних ПЗ для забезпечення STEM навчання, хмарних технологій у навчанні, синергетичного підходу у навчанні, що реалізують у навчальному процесі багатофункціональність відповідного засобу навчання.Документ Віртуальна реальність як складова освітнього середовища у формуванні особистості студента(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Величко, Степан Петрович; Мороз, Іван ОлексійовичАналізуються сучасні проблеми запровадження інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці висококваліфікованих фахівців за обраним напрямом у вищому навчальному закладі. Виокремлюється серед них створювана засобами комп’ютерної техніки віртуальна реальність, яка у навчально-виховному процесі суттєво доповнює природне педагогічне середовище у закладах освіти. Висвітлюються можливості формування еколого-інформаційної культури студента з метою навчання та розвитку його особистості у ході взаємообумовленого поєднання реального і віртуального у навчальному процесі.Документ Демонстраційний експеримент у вищому навчальному закладі під час вивчення електрогідродинамічних ефектів в рідких кристалах(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Величко, Степан Петрович; Неліпович, Віктор Володимирович(uk) У статті розглянуто демонстраційний експеримент при вивченні електрогідродинамічних властивостей в рідких кристалах.Документ Дидактичні можливості сучасних джерел світла у навчальному експерименті з фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Величко, Ігор Степанович; Величко, Степан Петрович; Тішкіна, Олена Федорівна(uk) Аналізуються сучасні джерела випромінювання оптичного діапазону та можливості їхнього запровадження у процесі виконання різних видів навчального експерименту з фізики.Документ До проблеми вдосконалення навчального експерименту з фізики засобами новітніх інформаційних технологій(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Петриця, Андрій Назарович; Величко, Степан Петрович(uk) У статті зроблена спроба обґрунтувати створення нового підходу до застосування, модернізації змісту, методики і технології виконання значної частини шкільного фізичного експерименту використовуючи персональний комп’ютер.Документ До проблеми впровадження комплектів сучасного обладнання для активізації самостійної пошукової діяльності студентів з фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Величко, Степан Петрович(uk) У статті викладені концептуальні принципи і вимоги до створення комплектів освітнього устаткування на підставі сучасних технологій з метою збільшення рівня незалежної діяльності студентів протягом вивчення загального курсу фізики.