Перегляд {{ collection }} за Автор "Бевз, Анна Володимирівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Мотиваційна діяльність викладача фізики у закладах вищої освіти I-II рівня акредитації на засадах індивідуального пвіходу(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Садовий, Микола Ілліч; Бевз, Анна Володимирівна; Садовой, Николай Ильич; Бевз, Анна Владимировнаua) У статті йдеться про необхідність мотивації навчальної діяльності та про ефективність мотивації студентів інженерних коледжів при вивченні фізики. Проаналізовано наукову діяльність Є.Ф.Тамма та І.Є.Тамма як ефективний спосіб поєднання мотивації і індивідуалізації навчання. Визначено групу умов використання наукових фактів у навчанні фізики. Зокрема прогнозується рівень ефективності навчання за діяльності спрямованої на формування системи мотивів навчання В ході дослідження поняття мотивації та індивідуального підходу до навчання було виокремлено ряд суперечностей у їх використанні: суперечність між процесом засвоєння навчального матеріалу і рівнем інтелектуального розвитку, між рівнем фізичного розвитку і працездатністю студентів, між організаційними складовими освітнього процесу та психоемоційними особливостями дітей З точки зору практичної реалізації психолого-педагогічні умови засвоєння знань взагалі, і наскрізних в тому числі, випливають із загально-дидактичних принципів організації освітнього процесу. Теоретичні положення складають систему умов дій із засвоєння фундаментальних понять наскрізного навчання. Мотивоване індивідуальне навчання є певним способом організації взаємодії суб’єктів навчання. Коли ефективно враховуються й використовуються індивідуальні особливості кожного, визначаються перспективи подальшого розумового розвитку й гармонійного вдосконалення особистісної структури, відбувається пошук засобів, які компенсували б наявні вади і сприяли б формуванню індивідуальної особистості.