Перегляд за Автор "Бабенко, Леонід Вікторович"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Методика навчання художників та дизайнерів зображенню перспективи плоских фігур у традиційному та компютерному рисунку й живописі(ЦДУ ім. В. Винниченка, 2024) Бабенко, Леонід Вікторович; Стрітьєвич, Тетяна Миколаївна; Медведєв, Олег Анатолійович; Babenko, Leonid Viktorovich; Stritiyvych, Tatiana Mykolaivna; Medvediev, Oleh Anatoliiovych(ua) У статті розкриті закономірності конструктивної графічної побудови перспективи плоских форм на вертикальній площині. Система навчання перспективному зображенню передбачає послідовного вивчення загальних положень перспективи як науки, законів та правил перспективних зображень, теоретичних основ побудови перспективних проекцій ,а також різних способів та прийомів перспективних побудов на картинній площині. Професійна програма підготовка майбутніх художників та дизайнерів включає вивчення та засвоєння предметів художнього спрямування – рисунок, живопис, декоративно-прикладна діяльність тощо. Завдання курсів образотворчого циклу полягає у формуванні рівня якості художнього професіоналізму. Ознаками визначення рівня якості, що характеризують високий професіоналізм, є : професійна методологічна компетентність, у тому числі художня майстерність; потреба працювати якісно з високою ефективністю; самостійність мислення; різноманітність способів дій; уміння обґрунтувати творчий художній метод та форми особистої образотворчої діяльності й бачити перспективу розвитку ідей, потребу в постійному розширенні й оновленні своїх знань; здібності до пошуку нових форм та методів навчання, що забезпечують методичну технологію вирішення завдань художньо-дизайнерської освіти. Українська художня школа на сучасному етапі знаходиться на стадії свого пошуку та становлення. Існують різні підходи до методик художнього викладання, при цьому всі вони об’єднані історією розвитку образотворчого мистецтва. Українська національна культура і мистецтво пройшли довгий складний і драматичний шлях. На цьому історичному шляху вироблялися і стверджувалися ідеали, характер, устремління, моральні, естетичні, художні цінності, формувалися види мистецтва як виразники національної культури, творцем якої був український народ. Тому так важливо здійснювати професійну підготовку майбутніх вчителів образотворчого мистецтва, художників та дизайнерів у вищих навчальних закладах на основі культурного надбання українського народу. Адже вже зараз ми виховуємо нове покоління українців, яким жити, розбудовувати свою державу, осмислювати і творити свою національну культуру і мистецтво. (en) The article reveals the regularities of the constructive graphic construction of the perspective of flat forms on the vertical plane. The system of learning perspective imaging involves the consistent study of the general provisions of perspective as a science, the laws and rules of perspective imaging, the theoretical foundations of the construction of perspective projections, as well as various methods and techniques of perspective constructions on the picture plane. The professional training program for future artists and designers includes the study and mastering of artistic subjects - drawing, painting, decorative and applied activities, etc. The task of the art cycle courses is to form the quality level of artistic professionalism. The signs of determining the level of quality that characterize high professionalism are: professional methodological competence, including artistic skill; the need to work qualitatively with high efficiency; independent thinking; variety of methods of action; the ability to substantiate the creative artistic method and forms of personal artistic activity and to see the perspective of the development of ideas, the need for constant expansion and updating of one's knowledge; the ability to find new forms and methods of learning, which provide methodical technology for solving the tasks of art and design education. At the current stage, the Ukrainian art school is at the stage of its search and formation. There are different approaches to art teaching methods, while all of them are united by the history of the development of visual arts. Ukrainian national culture and art have come a long, complicated and dramatic way. On this historical path, ideals, character, aspirations, moral, aesthetic, artistic values were developed and affirmed, art forms were formed as expressions of national culture, the creator of which was the Ukrainian people. That is why it is so important to carry out professional training of future teachers of fine arts, artists and designers in higher educational institutions based on the cultural heritage of the Ukrainian people. After all, we are already raising a new generation of Ukrainians who will live, build their state, understand and create their national culture and art.Документ Методика навчання художників та дизайнерів передачі перспективних масштабів у традиційному та компютерному рисунку й живописі(2023) Бабенко, Леонід Вікторович; Стрітьєвич, Тетяна Миколаївна; Медведєв, Олег Анатолійович; Babenko, Leonid Viktorovich; Stritiyvych, Tatiana Mykolaivna; Medvediev, Oleh Anatoliiovych(ua) У статті розкрита необхідність та ефективність методики навчання майбутніх вчителів образотворчого мистецтва, художників та дизайнерів законам і правилам побудови перспективних зображень, теоретичним основам креслення перспективних проекцій, а також різним способам й прийомам перспективних композиційних зображень на картинній площині та використання набутих компетенцій у процесі виконання різних творчих композицій в традиційному та комп’ютерному рисунку й живописі. Перспектива – це прикладна наука образотворчого мистецтва, яка виділена в самостійний навчальний предмет на факультетах підготовки вчителів образотворчого мистецтва, художників та дизайнерів. Знання, отримані в процесі вивчення цього предмета, призначені допомогти художнику-педагогу, дизайнеру в роботі над рисунком, живописом, композицією малюнка картини. Без знань перспективи неможливе реалістичне зображення різних предметів. Тому перспектива є теоретичною основою образотворчого мистецтва. Головна мета перспективи – це побудова зображень навколишніх предметів на картинній площині близькими до їх зорового сприйняття. Уміння користуватися перспективою дає можливість не тільки вільно малювати предмети з натури, а й відтворювати їх по пам’яті в процесі виконання різних композицій у традиційному та комп’ютерному рисунку й живописі. Вивчення курсу перспективи передбачає набуття знань, умінь та навичок побудови в просторі перспективи плоских та об’ємних форм різних предметів, інтер’єрів та екстер’єрів, а також особистих та падаючих тіней, відображень у плоских дзеркалах. Вивчення перспективи формує навички зображення різних просторових композицій. Перспектива – один із головних навчальних предметів образотворчої грамоти в підготовці кваліфікованих вчителів образотворчого мистецтва, художників та дизайнерів. Сучасний вчитель образотворчого мистецтва, художник та дизайнер повинні оволодіти теорією зображення різних просторових форм на площині й застосовувати набуті знання в практиці виконання традиційного та комп’ютерного рисунку й живопису. (en) The article reveals the necessity and effectiveness of the methodology of teaching future teachers of fine arts, artists and designers the laws and rules of constructing perspective images, the theoretical foundations of drawing perspective projections, as well as various methods and techniques of perspective composite images on the picture plane and the use of the acquired competencies in the process of performing various creative compositions in traditional and computer drawing and painting. Perspective is an applied science of fine arts that is singled out as an independent subject at faculties that train fine arts teachers, artists, and designers. The knowledge gained in the process of studying this subject is intended to help an artist-teacher, designer in working on a drawing, painting, or composition of a picture. Without knowledge of perspective, a realistic depiction of various objects is impossible. Therefore, perspective is the theoretical basis of fine arts. The main purpose of perspective is to create images of surrounding objects on the picture plane close to their visual perception. The ability to use perspective makes it possible not only to freely draw objects from nature, but also to reproduce them from memory in the process of creating various compositions in traditional and computer drawing and painting. The study of perspective involves the acquisition of knowledge, skills and abilities to construct in space the perspective of flat and three-dimensional forms of various objects, interiors and exteriors, as well as personal and falling shadows, reflections in flat mirrors. The study of perspective develops skills in depicting various spatial compositions. Perspective is one of the main subjects of fine arts education in the training of qualified art teachers, artists and designers. A modern art teacher, artist, and designer must master the theory of depicting various spatial forms on a plane and apply the acquired knowledge in the practice of traditional and computer drawing and painting.Документ Національне і соціальне в історії української культури(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Бабенко, Леонід ВікторовичУ статті розглядається українська національна культура як форма соціальної історії, продукт усіх складових людського життя: економічного, політичного, соціального, суспільного, релігійного тощо. Аналізуються соціально-історичні, політичні, економічні чинники, які впливали на розвиток української культури та нації, визначаються їх відмінності від інших культур і націй.Документ Підходи до поточного оцінювання успішності студентів в секції фітнесу(2023) Миценко, Євген Вікторович; Бабенко, Леонід Вікторович; Маленюк, Тетяна Володимирівна; Mytsenko, Yevhen; Babenko, A.; Malenyuk, T.(ua) Мета дослідження полягає в тому аби з’ясувати доцільність застосування індивідуального питного режиму в процесі тренування легкоатлетів на етапі попередньої базової підготовки. Нами присвячено увагу питанню впливу зневоднення на функціональну продуктивність легкоатлетів-бігунів та індивідуального питного режиму, як способу її підвищити. Зокрема ми оцінили кількість рідини, яку втрачають студенти легкоатлети за тренування, швидкість такої втрати, перевірили як впливає індивідуальний питний режим, що враховує об’єм втраченої спортсменом під час тренування рідини, на моторну ефективність за тестом Jebsen-Taylor. А також, як такий режим впливає на динаміку вибухової сили в процесі тренування. Ми сформулювали рекомендації про укладення індивідуальних питних режимів для легкоатлетів-бігунів з урахуванням об’єму втраченої з потом рідини, відпрацювали та перевірили на практиці реалізацію питного режиму в умовах тренувального процесу. (en) The purpose of the study is to find out the expediency of using an individual drinking regime during the training of track and field athletes at the stage of preliminary basic training. We found out that currently there is not enough data to reasonably plan fluid consumption during the training process of track and field athletes, taking into account the individual characteristics of the intensity of sweating. And also that uncontrolled fluid consumption during training prevails in sports practice. Coaches and athletes prefer thirst as a guideline for drinking during training. We have devoted attention to the question of the effect of dehydration on the functional performance of track and field athletes-runners and the individual drinking regime as a way to increase it. In particular, we estimated the amount of fluid that student athletes lose during training, the rate of such loss, and checked how the individual drinking regimen, which takes into account the volume of fluid lost by the athlete during training, affects motor efficiency according to the Jebsen-Taylor test. And also, how this mode affects the dynamics of explosive power during training. We were able to identify a principle that, taking into account in the drinking regime, can significantly reduce the impact of fatigue on the functional performance of track and field athletes. We have formulated recommendations for establishing individual drinking regimes for track and field athletes-runners taking into account the volume of fluid lost with sweat, worked out and verified in practice the implementation of the drinking regime in the conditions of the training process.Документ Ренесансна респектива як образне відображення зорового сприйняття навколишнього простору(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Бабенко, Леонід ВікторовичУ статті розглядаються питання зорового сприйняття художником навколишнього простору та відтворення його засобами образотворчого мистецтва.Документ Система цінностей українського образотворчого мистецтва у професійній підготовці педагога-художника(Середняк Т. К., 2024) Бабенко, Леонід ВікторовичДокумент Соціальні умови розвитку української національної культури та образотвотчого мистецтва в СРСР(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Бабенко, Леонід ВікторовичУ статті розглядаються соціальні умови розвитку України, які забезпечують засвоєння національної й загальнолюдської культури та втілення її у формах організації суспільного життя. Аналізується процес українського культуротворення, який проявлявся в формах засвоєння національних народних традицій, культури та виявлення їх в науці, мистецтві, політиці.