Перегляд {{ collection }} за Автор "Єкименкова, Ольга Валентинівна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Активні методи навчання у науково-педагогічній спадщині І. Є. Тамма(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Єкименкова, Ольга Валентинівна; Трифонова, Олена Михайлівна(uk) Однією з проблем сучасної освіти є пасивне навчання. Серед вчителів спостерігається тенденція навчати за допомогою традиційних методів, тобто вчителецентрований підхід. Освітні ж дослідження показують, що для розвитку ґрунтовного розуміння предметів, потрібно застосовувати інтерактивний або активний методи навчання, надавати перевагу особистісно-орієнтованому підходу. Ця проблема не нова. Ігор Євгенович Тамм у своїй педагогічній діяльності використовував саме активні методи навчання, хоча на той момент це питання не так широко обговорювалось в методичних колах. Ефективністю його методів навчання можна вважати велику кількість послідовників І.Є. Тамма, які досягли колосального успіху в науці. Методика Тамма актуальною є і нині.Документ Інформаційно-комунікаційні технології при формуванні методичної компетентності майбутніх учителів фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Єкименкова, Ольга Валентинівна; Екименкова, Ольга Валентиновна; Yekymenkova, Olha; Садовий, Микола Ілліч; Садовой, Николай Иллич; Sadovyi, Mykola(uk) Компетентнісний підхід спрямовує процес вивчення методики навчання фізики у вищих педагогічних навчальних закладах зовсім в нове русло. Тому при підготовці майбутнього учителя фізики важливо формувати методичну компетентність в студентів, а саме уміння ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології у своїй фаховій діяльності. Зокрема, такі технології дають можливість на якісно новому рівні реалізувати принцип наочності. Формування методичної компетентності майбутніх учителів фізики сприятиме гармонічному розвитку когнітивних здібностей особистості студентів.