Перегляд {{ collection }} за Автор "Киндей, Леся Григорьевна"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ До проблеми дослідження префіксальної омонімі(КДПУ ім. В. Винниченка, 1999) Кіндей, Леся Григорівна; Киндей, Леся Григорьевна; Kindey, L.G.(ua) У статті аналізуються функції омонімії на всіх мовних рівнях, розкриваються причини розщеплення семантичних систем слів на омоніми, кваліфікуються основні ознаки омонімії як мовного явища, розрізняються визначальні категорії омонімії дієслів з префіксами, розглядаються особливості омонімії префіксів у дієсловах з однаковими коренями.Документ Етюди зі слов’янського словотворення: із додатків до деяких суфіксальних моделей(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Кіндей, Леся Григорівна; Киндей, Леся Григорьевна(ru) Статья ставит цель пополнить существующий список славянских производных с некоторыми суффиксальными формантами. Часть из описанных дериватов может восходить еще к праславянской эпохе, остальные были образованы в разные периоды истории отдельных славянских языков.Документ Морфолого-синтаксична омонімія дієслів із префіксами ВИ-, ПЕРЕ-, ПО- : автореф. дис.(2002) Кіндей, Леся Григорівна; Киндей, Леся Григорьевна; Kindey, L.G.(uk) У роботі вперше використано системний підхід до вивчення семантичних структур найбільш уживаних в українській мові префіксів (ви-, пере-, по-) на основі загальних значень локативності, темпоральності, квантитативності, що дало змогу дослідити взаємозв’язки і взаємовпливи семантичних відтінків; проаналізовано особливості граматичного значення префіксів і закономірності його зв’язків із лексичним; виявлено специфічні ознаки полісеміїта омонімії префіксальних морфем і дієслівних похідних у цілому; встановлено найважливіші критерії розмежування цих явищ, до яких належать особливості функціонування значень морфем і дієслів, а також специфіка синтаксичного оточення; виокремлено семантичні групи лексико-граматичних омонімів. Праця є першою спробою систематизованого аналізу префіксальних дієслівних похідних з погляду вираження ними полісемічних та омонімічних відношень, які виникають завдяки їх взаємодії.Документ Морфолого-синтаксична омонімія дієслів із префіксами ВИ-, ПЕРЕ-, ПО- : дис.(2002) Кіндей, Леся Григорівна; Киндей, Леся Григорьевна; Kindey, L.G.Документ Семантико-синтаксичні особливості омонімії дієслів з префіксом ви-(КДПУ ім. В. Винниченка, 1999) Кіндей, Леся Григорівна; Киндей, Леся Григорьевна; Kindey, L. G.(ua) У статті аналізуються функції омонімії на всіх мовних рівнях, розкриваються причини розщеплення семантичних систем слів на омоніми, кваліфікуються основні ознаки омонімії як мовного явища, розрізняються визначальні категорії омонімії дієслів з префіксами, розглядаються особливості омонімії префіксів у дієсловах з однаковими коренями.Документ Словотвірна і лексична омонімія дієслівних похідних із префіксами ви-, пере-(КДПУ ім. В. Винниченка, 2001) Кіндей, Леся Григорівна; Киндей, Леся Григорьевна; Kindey, L.G.(ua) У статті аналізується специфіка омонімії як універсального мовного явища, наводяться погляди лінгвістів щодо функціонування словотвірних дієслівних омонімів; розглядаються найважливіші диференційні параметри, за якими вони розмежовуються; досліджуються особливості семантики префіксів ви-, пере- і кореневих морфем дієслів, що дає змогу кваліфікувати найтиповіші групи словотвірних і лексичних омонімів серед похідних із префіксами ви-, пере-.Документ Сучасні підходи до використання педагогічних здобутків Василя Сухомлинського в процесі навчання української мови молодших школярів(КОД, 2018) Кіндей, Леся Григорівна; Киндей, Леся Григорьевна; Kindey, Lesya Grigorivna(uk) У пропонованому дослідженні віддзеркалено положення про те, що в умовах реформування національної системи освіти, реалізації новітніх засад Концепції Нової української школи важливо вивчати й упроваджувати в начально-виховний процес початкової школи найкращі здобутки видатних українських педагогів та методистів, зокрема творчу спадщину В. Сухомлинського. Зазначено, що педагог зробив вагомий внесок у становлення методики навчання української мови; викладено основні науково-методичні погляди вченого на шляхи підвищення ефективності уроків рідної (української) мови, на вимоги до рівня володіння словом учнів і вчителів; проаналізовано рекомендації педагога щодо формування творчого мислення й зв’язного мовлення, організації літературно-художньої діяльності учнів.