Стукаленко, Зоя Михайлівна2015-11-202015-11-202015Стукаленко З. М. Створення ситуації успіху як чинник формування професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва / Зоя Михайлівна Стукаленко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. - Вип. 141, ч. 2. - С. 151-154.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/542У статті проаналізовано психолого-педагогічний аспект феномену "професійна толерантність", де зосереджено увагу на критеріях та специфіці створення ситуації успіху. Акцентовано, що створення ситуації успіху є важливою рушійною силою формування особистості. Для досягнення зазначеного феномена в процесі фахової підготовки викладач повинен мати позитивну настанову на професійну діяльність, володіти вмінням слухати та емоційно впливати на учня, при цьому бути тактовним, толерантним. Наголошено, що професійна толерантність виступає взірцем високого рівня розумового розвитку і моральної культури й повинна бути нормою соціального життя і, відповідно до Міжнародної освітньої парадигми, спрямовувати і вдосконалювати рівень професійної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва.ukвчитель музичного мистецтватолерантністьпрофесійна толерантністьситуація успіхуконцертна діяльністьочікуваний успіхнеочікуваний успіхгедонізмпозитивна мотиваціяколективний успіхСтворення ситуації успіху як чинник формування професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтваArticle