Дьяконов, Геннадій Віталійович2016-05-312016-05-312012Дьяконов Г. В. Діалогічні засади активних методів навчання та спілкування / Геннадій Віталійович Дьяконов // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. – Вип. 107, ч. 1. – С. 3-11.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/1341(uk) У статті аналізуються діалогічні витоки і засади активних методів навчання і спілкування. Розуміння сутності й особливостей активних методів навчання розглядається з точки зору інтерсуб’єктної парадигми у психології.(ru) В статье анализируются диалогические истоки и принципы активных методов обучения и общения. Понимание сущности и особенностей активных методов обучения рассматривается с точки зрения интерсубъектной парадигмы в психологи.ukнавчанняспілкуванняактивні методи навчаннядіалогінтерсуб’єктна парадигмаДіалогічні засади активних методів навчання та спілкуванняArticle