Коваленко, Наталія Василівна2015-11-162015-11-162013Коваленко Н. В. Створення інтернаціонального компонента термінології маркетингу німецької та української мов у континуумі процесу запозичення / Наталія Василівна Коваленко // Наукові записки КДПУ. Серія: Філологічні науки (мовознавство) / ред. О. А. Семенюк [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. - Вип. 116. - С.308-313.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/452Запозичення маркетингової терміносистеми як української, так і німецької мов є свідоцтвом їхньої активності та розвиненості. У статті розглянуто специфіку процесу запозичення та особливостей адаптації термінів досліджуваних мов.Borrow ings of marketing term system both in Ukrainian and German languages testify their activity and development. The article covers the specifics of the process of borrowing and adapting peculiarities of studied languages.ukтерміносистема маркетингукалькуваннязапозиченнятранскодуванняterm inological marketingcalquingborrowingstranscodingСтворення інтернаціонального компонента термінології маркетингу німецької та української мов у континуумі процесу запозиченняArticle