Слободяник, Ольга Володимирівна2016-06-152016-06-152011Слободяник О. В. Роль навчального експерименту з фізики в активізації пізнавально-пошукової діяльності студентів / Ольга Володимирівна Слободяник // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2011. – Вип. 98. – С. 345-349.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/1493(uk) У статті розглядається навчальний фізичний експеримент як важлива складова активізації самостійної роботи майбутніх учителів фізики. При цьому зроблено вагому методичну пропозицію про доцільність запровадження індивідуальних навчальних завдань експериментального, теоретичного і дослідницького характеру, котрі дають можливість майбутнім учителям фізики одержувати важливі методичні висновки на основі активної самостійної діяльності.(en) In the article an educational physical experiment is examined as a constituent of activation of independent work of future teachers of physics is important. Ponderable methodical suggestion is thus done about expedience of introduction of individual educational tasks of experimental, theoretical and research character, which enable the future teachers of physics to get important methodical conclusions on the basis of active independent activity.ukіндивідуальні навчальні завданнямайбутній вчитель фізикиактивізація самостійної роботи майбутніх учителів фізикисамостійна робота з фізикинавчальний фізичний експериментРоль навчального експерименту з фізики в активізації пізнавально-пошукової діяльності студентівArticle