Андросова, Наталя Миколаївна2015-11-272015-11-272014Андросова Н. М. Компетентністний підхід до впровадження інтерактивних технологій навчання / Наталя Миколаївна Андросова // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. - Вип. 125. - С. 44-48.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/651(UA) Стаття розкриває методичні рекомендації до застосування інтерактивних технологій у педагогічних закладах, зокрема таких технологій як "Акваріум", методи "ПРЕС", "Ротаційні трійки", з метою формування в учнів та педагогів цілого ряду компетенцій. Подаються рейтингові оцінки вчителів щодо застосування поєднань словесних методів між собою.(EN) In article methodical recommendations on use of interactive technologies in pedagogical establishments, for example such technologies as "Aquarium", method "PRES", «Rotational three» are considered, with the purpose of formation at pupils of a lot competences. Rating estimations of teachers concerning connection of verbal methods among themselves are stated. Among didactic means, psychological receptions and perspective directions which provide a learning efficiency of pupils and teachers, are allocated psychological-pedagogical readiness of the teacher, диалогичность educational situations, skill of the teacher to form problem-search tasks, increase at a lesson of time for use of group and pair work, connection of traditional and no conventional techniques.ukінтерактивні технологіїдіалогмонологформа організації навчанняthe interactive technologiesdialoguemonologueform of educationalКомпетентністний підхід до впровадження інтерактивних технологій навчанняArticle