Єжова, Ольга ВолодимирівнаYezhova, Olga2016-02-112016-02-112015Єжова О. В. Прогнозування змісту навчання інформаційних технологій в професійно-технічних навчальних закладах швейного профілю / Ольга Володимирівна Єжова // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. – Вип. 7, ч. 1. – С. 32-36.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/801(UA) Стаття присвячена обґрунтуванню мети, структури та змісту посібника для ПТНЗ з інформаційних технологій у швейній галузі. Теоретичні відомості враховують прогноз автоматизації проектування та виробництва одягу. Розроблена система завдань зі створення моделей одягу в САПР Грація. Завдання відповідають різним рівням професійної діяльності: стереотипному, операторському, експлуатаційному(EN) The article is devoted to the substantiation the purpose, structure and content of the manual for professional technical education institutions in information technologies in sewing industry. Theoretical information take account the fore cast of automation design and the production of clothing. The main types of support CAD of clothing are described. System of tasks for creating models of clothes in CAD Grazia is developed. Students are asked to enter input data and formulas; create drawings detail; add technological allowances; form model and tasks for layout; perform layout in manual and automatic modes. Tasks correspond to different levels of professional activity: stereotypical, operational, exploitationalukінформаційні технологіїшвейна галузьпрофесійно-технічна освітаСАПР одягурівні професійної діяльностіinformation technologiessewing industryprofessional technical educationCAD/CAM/CAE of clothinglevels of professional activityПрогнозування змісту навчання інформаційних технологій в професійно-технічних навчальних закладах швейного профілюPrognostication of content in education of information technologiesin professional technical education institutions of sewing profileArticle