Коваленко, Наталія Василівна2016-10-202016-10-202015Коваленко Н. В. Процес кореляції етапів еволюції маркетингу з його термінологічним складом / Наталія Василівна Коваленко // Наукові записки КДПУ. Серія: Філологічні науки (мовознавство) / ред. кол.: О. А. Семенюк [та ін.]. – Кіровоград : Видавець Лисенко В. Ф., 2015. – Вип. 137. – С. 196-199.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/1894(uk) У статті проаналізовано підходи до вивчення маркетингу як ринкової концепції та їх вплив на термінологічний склад галузі, оскільки, різниця у підходах до маркетингової парадигми, безумовно призводить до зміни актуалізаціїї його термінології.(en) In the article the approaches to the study of marketing as a market concept and their influence on terminology are analysed, as the difference in approaches to the marketing paradigm surely causes the termiology change actualisation.ukтермінологічний складринкова концепціясистема маркетингуTerminologymarket conceptmarketingsystemПроцес кореляції етапів еволюції маркетингу з його термінологічним складомArticle