Довга, Тетяна Яківна2015-11-232015-11-232014Довга Т. Я. Іміджева позиція вчителя початкової школи як інструмент налагодження ефективної педагогічної взаємодії / Тетяна Яківна Довга // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. - Вип. 134. - С. 96-100.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/565У статті висвітлено сутність іміджевої позиції вчителя як різновиду професійної (педагогічної) позиції, її взаємозв’язок з особистісно-професійним іміджем. Показано різновиди та специфіку сучасного шкільного середовища. Представлено ті аспекти профільної діяльності вчителя початкової школи, які дозволяють застосовувати іміджеву позицію з метою збереження здоров’я учасників освітнього процесу та гуманізації педагогічної взаємодії.ukпрофесійна позиціяпедагогічна взаємодіяособистісно-професійний іміджіміджева позиціявчитель початкової школиІміджева позиція вчителя початкової школи як інструмент налагодження ефективної педагогічної взаємодіїArticle