Дьяконов, Геннадій Віталійович2015-11-272015-11-272013Дьяконов Г. В. Психологія навчання у вищій школі: діалогічний підхід / Геннадій Віталійович Дьяконов // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. - Вип. 121, ч. 1. - С. 24-28.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/662У статті розглядаються теоретичні проблеми діалогічного підходу до навчання, аналізуються основні закономірності й особливості побудови діалогічного навчання психології у вищій школі та розкривається роль спільної продуктивної діяльності в навчанні як основи діалогічного навчання.ukнавчаннядіалогдіалогічний підхіддіалог культуррепродуктивне навчаннятворче навчанняПсихологія навчання у вищій школі: діалогічний підхідArticle