Чінчой, Олександр Олександрович2016-05-302016-05-302012Чінчой О. О. Застосування наочності під час закріплення і перевірки знань та вмінь учнів з фізики у класах гуманітарного профілю / Олександр Олександрович Чінчой // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. – Вип. 108, ч. 2. – С. 149-154.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/1334(uk) У статті розглянуто різноманітні шляхи застосування наочності при закріпленні й перевірці знань учнів у класах гуманітарного профілю, що дозволяє більш ефективно здійснити процес диференціації навчання(en) The article deals with various ways of application visibility at securing and checking knowledge of students in humanities classes, allowing more efficient to make the process of differentiation.ukнавчальна екскурсіязадачі з наочністюіндукційний струмдвигун внутрішнього згораннятепловий двигунанкерний механізм годинникаблок-схема автоколивальної системинезатухаючі коливанняавтоколивальна системапідвищувальний трансформатордослід Фарадеяметодична літературапроцес диференціації навчаннянаочністьЗастосування наочності під час закріплення і перевірки знань та вмінь учнів з фізики у класах гуманітарного профілюArticle