Нічишина, Вікторія Вікторівна2015-11-232015-11-232014Нічишина В. В. Про науково-теоретичні засади підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх учителів на основі інтегративного підходу / Вікторія Вікторівна Нічишина // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. - Вип. 134. - С. 178-182.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/572Стаття містить аналіз наукової літератури щодо ролі, мети та змісту інтеграції знань як умови підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх учителів. Визначено місце, зміст, спосіб і форму інтеграції знань у сучасній системі вищої педагогічної школи. Визнано формування системи предметно-інтегративного навчання одним із дієвих способів підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх учителів.ukпідвищення ефективності професійної підготовкиінтегративний підхід до навчаннямета інтеграції професійних знаньмайбутній вчительзміст інтеграції професійних знаньспосіб розгортання інтеграціїінтеграція змісту навчання майбутніх учителівформи навчання майбутніх учителівметоди навчання майбутніх учителівПро науково-теоретичні засади підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх учителів на основі інтегративного підходуArticle