Гусєва, Катерина Василівна2016-11-302016-11-302014Гусева К. В. Формування творчого самовираження майбутніх вчителів образотворчого мистецтва через розуміння символу як засобу виразності художнього образу / Катерина Василівна Гусева // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. - Вип. 132. - С. 241-245.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/2047(uk) Нові соціокультурні умови вимагають від вчителя образотворчого мист ецтва не лише теоретичних та історичних знань образотворчого мистецтва, але і власного творчого самовираження. Результатом такого самовираження є створення твору мистецтва, який містить в собі художній образ, що виражається через символ і розглядається як явище складне та багатозначне.(en) New socio-cultural conditions require from a teacher o f fin e arts not only theoretical and historical knowledge o f the discipline but also his own creative expression. The result o f this expression is a work o f art that embodies an artistic image; the latter is expressed through symbols a nd acts as a complex and meaningful phenomenon.ukтворче самовираженнятворча індивідуальністьсимволхудожній образхудожня творчістьзасіб виразностіобразcreative expressioncreative personalitycharacter art imageart worka means of expressionan imageФормування творчого самовираження майбутніх вчителів образотворчого мистецтва через розуміння символу як засобу виразності художнього образуArticle