Рябовол, Лілія Тарасівна2016-11-302016-11-302014Рябовол Л. Т. Особливості уроку як форми організації компетентнісного навчання правознавства / Лілія Тарасівна Рябовол // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. - Вип. 132. - С. 292-297.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/2036(uk) У статті встановлено особливості уроку як форми організації компетентнісного та діяльнісного навчання правознавства; охарактеризовано урок як підсистему цілісної системи навчання правознавства; з’ясовано вимоги і класифіковано уроки правознавства з позицій компетентнісного підходу; визначено специфіку практичного заняття та інтерактивного уроку як форм компетентнісного навчання правознавства. Keywords:(en) In this paper the peculiarities of the lesson as a form of competence and active study of law are defined. The lesson is described as a subsystem of an integrated system of studying law. The requirements for law lessons are classified on the basis of the competency approach. Specific features of practical and interactive lessons as forms of teaching law are regarded.ukнавчання правознавствакомпетентнісне навчання правознавствакомпетентнісний підхідурокформа навчанняпрактичне заняттяінтерактивний урокlawlaw competencycompetence approacha lessona form of trainingworkshopsinteractive lessonОсобливості уроку як форми організації компетентнісного навчання правознавстваArticle