Черньонков, Ярослав Олександрович2016-09-232016-09-232015Черньонков Я. О. Професійно-орієнтована підготовка майбутнього вчителя іноземних мов: нова парадигма / Ярослав Олександрович Черньонков // Наукові записки КДПУ. Серія: Філологічні науки (Мовознавство) / ред. кол.: О. А. Семенюк [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. – Вип. 136. – С. 528-533.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/1806(uk) У статті проаналізовано зміст поняття дистанційної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов у вищих навчальних педагогічних закладах на прикладах передових прогресивних освітянських систем. Автором було ґрунтовно досліджено зміст та структуру даного поняття; визначено три основні типи дистанційної взаємодії; окреслено основні компоненти досліджуваного утворення; проаналізовано найефективніші критерії дистанційної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов (обізнаності, спроможності, схильності). В рамках докторського дисертаційного дослідження було проведено черговий етап педагогічного експерименту (дистанційної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов) в умовах спеціально створеного середовища: Черкаський та Кіровоградський виші.(en) It has been analyzed the content of the concept of distance training of the future teachers of foreign languages at the higher educational pedagogical establishments on the examples of advanced progressive educational systems in the article. The author has thoroughly investigated the contents and the structure of this notion; defined three basic types of learning interactions; outlined the basic components of the formation; analyzed the best criteria of distance training of future teachers of foreign languages (awareness, capacity, inclination). According to the doctoral dissertation research it has been conducted the next stage of pedagogical experiment (distance training of future teachers of foreign languages) in a specially created environment: Cherkassy and Kirovograd universities.ukдистанційна підготовкадистанційне навчанняпрофесійно-орієнтована підготовкамайбутній вчитель іноземних мовнова парадигмакритерії дистанційної підготовкирозвивальне середовищеекспериментальна складоваdistance trainingdistance learningprofessionally-oriented trainingfuture teacher of foreign languagesnew paradigmcriteria of distance trainingdevelopmental environmentan experimental componentПрофесійно-орієнтована підготовка майбутнього вчителя іноземних мов: нова парадигмаArticle