Кузьменко, Ольга СтепанівнаВеличко, Степан Петрович2016-09-162016-09-162009Кузьменко О. С. Шкільний фізичний експеримент як чинник розвитку самостійної пізнавально-пошукової діяльності школярів / Ольга Степанівна Кузьменко, Степан Петрович Величко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2009. – Вип. 82, ч. 1. – С. 293-299.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/1732(uk) У статті пропонується нове навчальне обладнання для удосконалення методики і техніки шкільного фізичного експерименту, що спонукає пізнавально-пошукову та самостійну роботу школярів при вивченні фізичних явищ, понять, теорій. Аналізується доцільність розробки інтегрованого навчального експерименту з фізики та створення відповідних комплектів обладнання для навчальних цілей.(en) In the article it is suggested to use the new educational equipment for the improvement of method of teaching of school physical experiment, that induces cognitive-searching and independent work of schoolboys at the study of the physical phenomena, concepts, theories. Expedience of development of the integrated educational experiment is analysed from physics and creation of the proper complete sets of equipment for educational aims.ukдисципліни природничо-математичного циклушкільний фізичний експеримент (ШФЕ)навчальний експериментнаочно-образне мисленняпізнавально-пошукова робота школярівсамостійна робота школярівШкільний фізичний експеримент як чинник розвитку самостійної пізнавально-пошукової діяльності школярівArticle