Набока, Борис Стефанович2016-06-222016-06-222011Набока Б. С. Сутність та зміст моделювання в управлінні загальною середньою освітою: національний та світовий досвід / Борис Стефанович Набока // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2011. - Вип. 101 – C. 196-208.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/1539(uk) У статті аналізуються гносеологічні та загальнометодологічні принципи моделювання системи освіти в контексті реалізації її стратегічних цілей.(ru) В статье анализируются гносеологические и общеметодологические принципы моделирования системы образования в контексте реализации ее стратегических целей.ukстратегія розвитку освітимоделі школипрогностичнімоделювання навчального закладумодельСутність та зміст моделювання в управлінні загальною середньою освітою: національний та світовий досвідArticle