Гринь, Денис ВасильовичГринь, Денис ВасильевичGrin, D.2017-09-142017-09-142014Гринь Д. В. Компетентність учителя трудового навчання як вагома складова його фахової підготовки / Денис Васильович Гринь // Вища освіта України. – 2014. – № 3 : Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології, т. 2. – С. 66-70.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/2689(uk) Наведені підходи і проведений аналіз праць вчених, що працювали і працюють в напрямку підготовки вчителів технологій. Проаналізовані підходи в напрямку підготовки майбутнього вчителя як дійсно компетентного в нашому суспільстві, що безперервно видозмінюється, та обранні деякі шляхи руху та розвитку.(ru) Приведены подходы и проведен анализ трудов ученых, работавших и работающих в направлении подготовки учителей технологий. Проанализированы подходы в направлении подготовке будущего учителя как действительно компетентного в нашем обществе, которое непрерывно видоизменяется, выбраны некоторые пути движения и развития.(en) Approaches and analysis of works of scientists, working and working towards teacher training technologies are covered. Approaches towards the training future teachers as a really competent in our society, which is continuously modified, some of the ways of the movement and development are presented.ukкомпетенціяздатністьвчителькомпетенцияспособностьучительcompetenceabilityteacherКомпетентність учителя трудового навчання як вагома складова його фахової підготовкиКомпетентность учителя трудового обучения весомая составляющая его профессиональной подготовкиCompetence of vocational training teacher as a significant component of the professional trainingArticle