Царенко, Олександр Миколайович2016-09-142016-09-142015Царенко О. М. Удосконалення змістового наповнення курсу «інформаційно-технічні засоби навчання» / Олександр Миколайович Царенко // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. – Вип. 8, ч 2. – C. 171-176.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/1669(uk) У статті проаналізовано чинники сучасного соціального середовища, які зумовлюють потребу вдосконалити змістове наповнення нормативної дисципліни «Інформаційно-технічні засоби навчання», що вивчається майбутніми вчителями технологій, і запропоновано оновити лабораторний практикум на основі конкретних методичних рекомендацій.(en) The factors of modern social environment that caused the need to improve semantic content of normative discipline "Information and technical learning tools" are analyzed in the article. The discipline "Information and technical learning tools" is studied by future teachers of technologies. The author also proposed to upgrade laboratory practice based on methodological recommendations.ukінформаційно-технічні засоби навчання (ІТЗН)особистісно-орієнтованого навчаннянавчально-виховний процесміжнародна програма Intel ® «Навчання для майбутнього»Удосконалення змістового наповнення курсу «інформаційно-технічні засоби навчання»Article