Горбенко, Олена Борисівна2016-06-222016-06-222011Горбенко О. Б. Музично-виконавська компетентність майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема / Олена Борисівна Горбенко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2011. - Вип. 101 – C. 92-100.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/1536(uk) У статті визначається роль і сутність музично-виконавської компетентності в структурі професійної підготовки майбутнього вчителя музики. Музично-виконавська компетентність розглядається як інтегративна професійно значуща якість майбутнього фахівця, яка визначається художньо-інтерпретаційними компетенціями у різних видах музично-виконавської діяльності (ru) В статье определяется роль и сущность музыкально-исполнительской компетентности в структуре профессиональной подготовки будушего учителя музыки. Музыкально-исполнительская компетентность рассматривается как интегративное профессионально значимое личностное качество будущего профессионала, которое определяется художественно-интерпретационными компетенциями в разных видах музыкально-исполнительской деятельности.ukмайбутні вчителі музикипедагогічні умовикомплексно-інтеграційна технологіяхудожньо-інтерпретаційні вмінняхудожньо-інтерпретаційний процесмузично-виконавська компетентністьМузично-виконавська компетентність майбутнього вчителя музики як педагогічна проблемаArticle