Стратан-Артишкова, Тетяна БорисівнаСтратан-Артышкова, Татьяна Борисовна2016-07-142016-07-142016Стратан-Артишкова Т. Б. Творче самовираження майбутнього вчителя музичного мистецтва у композиторсько-виконавській діяльності / Тетяна Борисівна Стратан-Артишкова // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2016. – Вип. 9, ч. 3. – С. 185-188.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/1642(uk) У статті розкривається значущість композиторсько-виконавської діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва, акцентується увага на поняттях «творчість» і «виконавство», що становлять сутність зміст творчо-виконавської діяльності, підкреслюється значення композиторської творчості у духовному розвитку, творчому самовираженні, самореалізації, формуванні авторської спроможності майбутнього вчителя музичного мистецтва.(ru) В статье раскрывается значимость композиторско-исполнительской деятельности будущего учителя музыкального искусства, акцентируется внимание на понятиях «творчество» и «исполнительство», которые составляют сущность и содержание творческо-исполнительской деятельности, подчеркивается значение композиторского творчества в духовном развитии, творческом самовыражении, самореализации, формировании авторской состоятельности будущего учителя музыкального искусства.ukтворчістьсамовираженнясамореалізаціякомпозиторсько-виконавська діяльністьдуховно-творча особистістьавторська спроможністьтворчествосамовыражениекомпозиторско-исполнительская деятельностьдуховно-творческая личностьавторская состоятельностьТворче самовираження майбутнього вчителя музичного мистецтва у композиторсько-виконавській діяльностіТворческое самовыражение будущего учителя музыкального искусства в композиторско-исполнительской деятельностиArticle