Рябовол, Лілія Тарасівна2017-03-262017-03-262014Рябовол Л. Т. Контроль навчальних досягнень учнів з правознавства: поняття, принципи, функції, мета, суб’єкти, об’єкти, критерії оцінювання / Лілія Тарасівна Рябовол // Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Побірченко Н.С. (гол. ред.) та ін.]. – Умань : ФОП Жовтий О.О., 2014. – Вип. 9., ч. 2. – С. 61-68.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/2290(uk) У статті розглянуто контроль як невід’ємну складову системи навчання, що дозволяє порівняти досягнутінею результати з бажаними. Встановлено, що контроль є системним утворенням, структура якого охоплює взаємопов’язані компоненти: перевірку (у т.ч. спостереження), оцінювання, оцінку, облік (результати). Визначено принципи –теоретич-ний стрижень контролю, його функції, мету, суб’єкти (вчитель та учні), об’єкти, проаналізовано критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з правознавства.ukконтрольпринципи контролюфункції контролюкритерії оцінювання навчальних досягнень учнів з правознавстваКонтроль навчальних досягнень учнів з правознавства: поняття, принципи, функції, мета, суб’єкти, об’єкти, критерії оцінюванняArticle