Панченко, Галина Іванівна2015-11-232015-11-232014Панченко Г. І. Проблема збереження здоров’я учнів початкової школи у контексті інтенсифікації навчання / Галина Іванівна Панченко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. - Вип. 134. - С. 185-188.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/578У статті розкриваються витоки дидактогенної природи захворюваності дітей, що розпочинають шкільне навчання. Аналізуються фактори навчальної праці учнів, що спричиняють розвиток порушень стану здоров’я. Розглянутий вплив статистичного, зорового та нервово-емоційного компонентів на опорно-рухову, зорову та нервову системи, які утворюють специфічний нозологічний профіль захворюваності.ukпроблема здоров’язбереженняінтенсифікація навчанняадаптація до навчальних навантаженьдидактогенні захворюванняПроблема збереження здоров’я учнів початкової школи у контексті інтенсифікації навчанняArticle