Прибора, Тетяна Олександрівна2024-11-012024-11-012014https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/5151Прибора Т. О. Форми підвищення кваліфікації вчителів у Німеччині / Тетяна Олександрівна Прибора // Вісник черкаського університету. Серія: Педагогічні науки. – 2014. – №23(316). – С. 86 – 91.(ua) У статті охарактеризовано організаційні форми підвищення кваліфікації вчителів у Німеччині. Звертається увага на обов’язковий мінімум часу, який повинен витрачатися вчителями на підвищення кваліфікації у федеральних землях Німеччини у порівнянні з деякими країнами Європи. З’ясовано, що у Німеччині підвищення кваліфікації вчителів орієнтоване на поширення курсів на базі Інтернету, активізацію методичної роботи відповідно до вимог часу. Розглядається мета, значення, особливості проведення таких традиційних форм як внутрішньошкільні і позашкільні та інноваційних форм підвищення кваліфікації як e-Learning, blended learning, модель безперервного тренінгу, модерація. Показаний взаємозв’язок між e-Learning і blended learning. Детально описані етапи проведення безперервного тренінгу.Форми підвищення кваліфікації вчителів у НімеччиніArticle