Коваленко, Наталія Василівна2016-10-202016-10-202014Коваленко Н. В. Калькування термінів маркетингу у континуумі процесу запозичення: німецько-український аспект / Наталія Василівна Коваленко // Наукові записки КДПУ. Серія: Філологічні науки (мовознавство) / ред. О. А. Семенюк [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. – Вип. 126. – С. 174-178.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/1875(uk) Статтю присвячено аналізу процесу калькування термінів маркетингу німецької та української мов для створення відповідних лексичних еквівалентів лакун мови перекладу.(en) The article deals with the process ofloan translation of marketing termsof the German and Ukrainian languages for creating the appropriate lexical equivalents of the gaps of the target language.ukбезеквівалентна лексикаматеріальне запозиченнякалькуванняпродукт перекладуnon-equivalent lexisdirect borrowingloansproduct of translationКалькування термінів маркетингу у континуумі процесу запозичення: німецько-український аспектArticle