Кіндей, Леся Григорівна2018-06-182018-06-182018Кіндей Л. Г. Специфіка міжпредметної інтеграції дисциплін філологічного циклу в підготовці вчителів початкової школи / Леся Григорівна Кіндей // Study issues of primary and pre-school education / resp. ed. A. I. Iliadi, I. S. Kotelianets. – Kharkiv : Machulin, 2018. – №1. – С. 106-125.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/2966(ua) У статті розглянуто місце і значення інтегрування навчального матеріалу у вищій школі; досліджено специфіку організації та методичні можливості проведення інтегрованих занять з лінгвістичних дисциплін у процесі мовно-мовленнєвої підготовки студентів спеціальності «Початкове навчання».(en) The paper deals the placement and importance of training material integration within higher school; particularity of organization and methodical possibilities of integrated lessons in linguistic courses are considered in the conditions of training speech and language skills of students (it concerns students of «Primary education»speciality).ukінтеграціяінтер-дисциплінарнийкомпетенціяосвітазаняттяcompetenceinnovationmethodicsintegrationspeechСпецифіка міжпредметної інтеграції дисциплін філологічного циклу в підготовці вчителів початкової школиThe particularity of interdisciplinary integration of philological courses in primary teachers' trainingArticle