Грозан, Світлана Вікторівна2016-11-302016-11-302014Грозан С. В. Компетентнісний підхід як складова частина підготовки майбутнього вчителя музики до професійної самореалізації / Світлана Вікторівна Грозан // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. - Вип. 132. - С. 282-285.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/2035(uk) Стаття присвячена обґрунтуванню значення компетентнісного підходу в підготовці майбутнього вчителя музики до професійної самореалізації. Виявлено фахові музичні компетенції, які можуть і повинні стати основними результатами професійної освіти. Проаналізовано структуру та класифікаційні ознаки професійної компетентності. Визначено види фахових музичних компетенцій.(en) The article is devoted to the study of the role of competence approach in the preparation of future music teacher to professional self-realization. Musical competence is identified. It can and should become the main result of professional education. The structure and classificational criteria of professional competence are analyzed. The paper outlines the types of professional musical competence.ukкомпетентністькомпетенціїкомпетентнісний підхідпрофесійна самореалізаціямайбутній вчитель музикифахові музичні компетенціїcompetencecompetence approachprofessional self-realizationfuture music teacherprofessional musical competenceКомпетентнісний підхід як складова частина підготовки майбутнього вчителя музики до професійної самореалізаціїArticle