Гусєва, Катерина Василівна2015-11-232015-11-232014Гусєва К. В. Фактори впливу на розвиток творчості майбутніх вчителів образотворчого мистецтва в процесі фахової підготовки / Катерина Василівна Гусєва // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. - Вип. 134. - С. 89-92.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/563У статті розглядаються фактори, що впливають на формування творчого мислення в навчанні. Виділяються зовнішні педагогічні умови, які виступають в якості стимулів розвитку внутрішніх, психологічних умов, що в свою чергу, визначають зовнішні умови. Організаційно-педагогічні умови навчання повинні спрямовуватися на розвиток творчого потенціалу учителя образотворчого мистецтва як інтегративного утворення, сукупності природних та набутих якостей. В результаті складних циклічно взаємодетермінованих факторів в структурі особистості, когнітивних процесів і соціальної ситуації в навчальному процесі виникають специфічні риси, що притаманні творчому мисленню студентів.ukмотиваціятворчій потенціалкреативне середовищеемоційне вигораннясоціокультурне середовищехудожня творчістьхудожньо-образне мисленнямайбутній вчитель образотворчого мистецтваФактори впливу на розвиток творчості майбутніх вчителів образотворчого мистецтва в процесі фахової підготовкиArticle