Стукаленко, Зоя МихайлівнаСтукаленко, Зоя МихайловнаStukalenko, Z.2017-09-062017-09-062014Стукаленко З. М. Структура професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва / Зоя Михайлівна Стукаленко // Вища освіта України. – 2014. – № 3 : Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології, т. 1. – С. 326-330.http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2684(uk) У статті обґрунтовано структуру професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва, в якій виділено п’ять взаємопов’язаних компонентів (ціннісно-орієнтаційна спрямованість, професійна компетентність, творчо-поведінкова діяльність, інформаційно-комунікативна культура, етнокультурність). На основі структурних компонентів визначено функції зазначеного феномена.(ru) В статье автор раскрывает структуру профессиональной толерантности будущего учителя музыкального искусства, где выделено пять взаимосвязанных составляющих (ценностно-ориентационная направленность, профессиональная компетентность, творческо-поведенческая деятельность, информационно-комуникативная культура, этнокультурность). На основании структурных компонентов определены функции указанного феномена.(en) In the article the structure of professional tolerance of future teacher of music is grounted,, which highlighted five interr elated components (value-orientation orientation, professional competence, functional communication, information and communication culture, etnokulturnist). Based on the structural components of the functions of this phenomenon. Functions of this phenomenon are determined on the basis of structural components. It is concluded that teaching levers and perfection of the educational process should serve tolerant attitude of the teacher that promotes students' hedonistic attitude to art.ukпрофесійна толерантністьвчитель музичного мистецтваструктура професійної толерантностіціннісно-орієнтаційна спрямованістьпрофесійна компетентністьтворчо-поведінкова діяльністьінформаційно-комунікативна культураетнокультурністьпрофессиональная толерантностьучитель музыкального искусстваструктура профессиональной толерантностиценностно-ориентационная направленностьпрофессиональная компетентностьтворческо-поведенческая деятельностьинформационно-коммуникационная культураэтнокультурностьprofessional tolerancemusic teacherthe structure of professional tolerancevalue-orientation directionprofessional competencefunctional communicationinformation and communication cultureethnocultureСтруктура професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтваСтруктура профессиональной толерантности будущего учителя музыкального искусстваStructure of professional tolerance of future music art teachersArticle