Крижанівська, Ольга Іванівна2015-11-102015-11-102013Крижанівська О. І. Формування орфографічних компетенцій учнів засобами усвідомленого вивчення навчального матеріалу (мовознавство)/ Ольга Іванівна Крижанівська // Наукові записки КДПУ. Серія: Філологічні науки (мовознавство) / ред. О. А. Семенюк [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. - Вип. 119. - С.319-322https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/402У статті розглянуто один із засобів вироблення стійких орфографічних навичок – усвідомлення причин усталеного написання тієї чи тієї орфограми, аж до розуміння особливостей правопису так званих «винятків до правил». Наведено прикладиформування орфографічної свідомості при вивченні теми «Вживання апострофа» в різних класах.The paper views one of the means of building steady orthographic skills — understanding reasons of well-established spelling of a certain orthogram up to understanding particularities of spelling of so called “exceptions to rules”. Examples of building orthographical awareness while studying topic “Using apostrophe” in school is given.ukапострофкомпетенціяорфографіяорфограмаправило орфографіїapostrophecom petenceorthographyorthogramspelling ruleФормування орфографічних компетенцій учнів засобами усвідомленого вивчення навчального матеріалуArticle