Соменко, Дмитро Вікторович2016-05-302016-05-302012Соменко Д. В. Психолого-педагогічні аспекти запровадження ЕОТ у навчальному процесі / Дмитро Вікторович Соменко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. – Вип. 108, ч. 1. – С. 226-232.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/1320(uk) У статті проаналізовано проблеми та перспективи використання ІКТ під час організації навчальної діяльності учнів. Виявлені основні недоліки та психолого-педагогічні аспекти запровадження ЕОМ у навчальний процес з фізики.(en) The article analyzes the problems and prospects of using ICT in the organization of learning activities of students. The key weaknesses, psychological and pedagogical aspects of the introduction of computers into the learning process in physics.ukзасоби ІКТкомп’ютеризація навчального процесузасоби комунікаціїпсихолого-педагогічні аспекти запровадження ЕОМінтенсифікація процесу навчанняЕОТ у навчально-виховному процесі з фізикиПсихолого-педагогічні аспекти запровадження ЕОТ у навчальному процесіArticle