Рябовол, Лілія Тарасівна2016-06-052016-06-052012Рябовол Л. Т. Сутність та особливості сприймання як першого етапу засвоєння навчального правознавчого матеріалу / Лілія Тарасівна Рябовол // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. – Вип. 107, ч. 2. – С. 111-119.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/1377(uk) У статті встановлено сутність і особливості сприймання як першого етапу засвоєння навчального правознавчого матеріалу, визначено види сприймання об’єктів державно-правової дійсності, методи формування їх цілісного перцептивного образу з урахуванням властивостей сприймання.(ru) В статье установлено содержание и особенности восприятия как первого этапа усвоения учебного правоведческого материала, определены виды восприятия объектов государственно-правовой действительности, методы формирования их целостного перцептивного образа с учетом специфических характеристик восприятия.ukпізнаннязасвоєннясприйманнявідчуттяперцептивний образнавчальний правознавчий матеріалзміст шкільного правознавстваправові поняттяСутність та особливості сприймання як першого етапу засвоєння навчального правознавчого матеріалуArticle