Дьяконов, Геннадій Віталійович2016-06-092016-06-092012Дьяконов Г. В. Діалогічна парадигмав педагогіці –основа навчально-професійної практики майбутніх педагогів і психологів / Геннадій Віталійович Дьяконов // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: Радул В. В. [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. - Вип. 102. – C.46-54.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/1415(uk) Виходячи з концепції трьох парадигм Г. Ковальова – об’єктної, суб’єктної та інтерсуб’єктної – у статті розглядається діалогічний зміст і особливості навчально-професійної практики майбутніх педагогів і психологів.ukпсихотерапіяконсультуванняпсихокорекціяпсиходіагностикадіалогічний підхіднавчально-професійна практикаДіалогічна парадигмав педагогіці –основа навчально-професійної практики майбутніх педагогів і психологівArticle