Danylchenko, StanislavaДанильченко, Станіслава Вадимівна2016-10-052016-10-052016Danylchenko S. Сommunicative approach to teaching pronunication / Stanislava Danylchenko // Наукові записки КДПУ. Серія: Філологічні науки / ред. кол.: О. А. Семенюк [та ін.]. – Кіровоград : Видавець Лисенко В. Ф., 2016. – Вип. 144. – С. 322-326.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/1811(uk) У статті систематизовано сутнісні характеристики комунікативного підходу в навчанні вимови й представлено етапи формування навичок коректної літературної вимови згідно цієї концепції. Запропоновано план заняття з практичної фонетики англійської мови відповідно до принципів комунікативного підходу.(en) The core features of the communicative approach to teaching pronunciation are systematized in this paper. Five stages of a pronunciation lesson with a communicative framework are presented. A pronunciation lesson in accordance with communicative language teaching principles is introduced in this article.(ru) В статье систематизированы основные характеристики коммуникативного подхода в преподавании произношения и представлены этапы формирования навыков корректного литературного произношения согласно этой концепции. Предложен план занятия по практической фонетике английского языка в соответствии с принципами коммуникативного обучения.enкомунікативний підхіднавчання вимовиетапи формування вимовних навичокпринципи комунікативного навчанняcommunicative language teachingpronunciation syllabuscommunicative frameworkteaching methodкоммуникативный подходобучение произношениюэтапы формированияпроизносительных навыковпринципы коммуникативного обученияCommunicative approach to teaching pronunicationArticle