Богомаз-Назарова, Сніжана МиколаївнаБогомаз-Назарова, Снежана НиколаевнаBogomaz-Nazarova, S.2017-09-152017-09-152014Богомаз-Назарова С. М. Психолого-педагогічні та дидактичні передумови використання інтеграційних процесів в технічній естетиці / Сніжана Миколаївна Богомаз-Назарова // Вища освіта України. – 2014. – № 2 : Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології, т. 3. – C. 42-44.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/2707(uk) В статті проаналізовано психолого-педагогічні передумови використання інтеграційних процесів в технічній естетиці; визначено особливості інтеграційних процесів в курсі «Технічна естетика».(ru) В статье проанализированы психолого-педагогические предпосылки использования интеграционных процессов в технической эстетике; определены особенности интеграционных процессов в курсе "Техническая эстетика".(en) The article analyzes the psychological and pedagogical conditions of use of the integration processes in the technical aesthetics; The features of the integration process in the course "Technical aesthetics" are observed.ukінтеграційний процестехнічна естетикадизайнтворчістьвзаємодіязв'язкиинтеграционный процесстехническая естетикадизайнтворчествовзаимодействиесвязиintegration processtechnical aestheticsdesigncreativitycollaborationcommunicationПсихолого-педагогічні та дидактичні передумови використання інтеграційних процесів в технічній естетиціПсихолого-педагогические и дидактические предпосылки использования интеграционных процессов в технической эстетикеPsycho-pedagogical and didactic background of integration process in technical aestheticsArticle