Рябовол, Лілія Тарасівна2017-03-262017-03-262013Рябовол Л. Т. Становлення вітчизняної системи шкільної правової освіти: практичний курс правознавства / Лілія Тарасівна Рябовол // Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. праць. – Київ : Видавниче підприємство «ЕДЕЛЬВЕЙС», 2013. – Вип. 1. – С. 155-163.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/2293(uk) У статті викладено результати аналізу навчальних програм курсів «Практичне право» та «Правознавство. Практичний курс»; встановлено підходи, на яких ґрунтується цілевизначення, відбір та структурування змісту, організація навчання курсів; досліджено мету, завдання, зміст та особливості методики їх викладання; визначено роль практичного курсу правознавства для становлення вітчизняної системи шкільної правової освіти.(ru) В статье изложены результаты анализа учебных програм курсов «Практическое право» и «Правоведение. Практический курс»; установлены подходы, на которых базируется целеопределение, отбор и структурирование содержания, организация изучения курсов; исследовано цель, задания, содержание и особенности методики их преподавания; определена роль практического курса правоведения в становлении отечественной системы школьного правового образования.(en) The article presents an analysis of curriculum course «Practical Law» and «Law. Practical Course»; established approaches on which the based targeting, selection and structuring content, the organization of the course; investigated goal, tasks, content and methods of teaching features; defined the role of practical course in the development of the national school system legal education.ukпрактичний курс правознавстваособистісно зорієнтованийлюдино центричний підхідправознавчий підхідаксіологічний підхідкомпетентнісний підхіддіяльнісний підхідпрактический курс правоведенияличностно ориентированный подходчеловекоцентричный подходправоведческий подходаксиологический подходкомпетентностный подходдеятельностный подходractical course in lawpersonality approachesman-centered approachesoriented approachesjurisprudential approachesaxiological approachescompetence approachesactivity approachesСтановлення вітчизняної системи шкільної правової освіти: практичний курс правознавстваArticle