Манойленко, Наталія Володимирівна2016-07-142016-07-142016Манойленко Н. В. Застосування методу моделювання до розвитку технічного мислення в майбутніх фахівців при вивченні курсу «Історія технологій» / Наталія Володимирівна Манойленко // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2016. – Вип. 9, ч. 3. – С. 162-165.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/1638(uk) Стаття присвячена розкриттю питань психолого-педагогічних аспектів формування технічного мислення студентів – майбутніх фахівців професійної освіти, застосування і роль методу моделювання, розглянуті основні напрямки зв’язку моделювання з навчальним процесом у вищій школі, наведені етапи виконання дій з матеріальними моделями. Визначені шляхи досягнення майбутніми фахівцями творчого і продуктивного рівня технічного мислення. Визначені складові і етапи розв’язання завдань продуктивно-технічного змісту.ukтехнічне мисленняметод моделюваннямоделіреальні об’єктивиробничо-технічний матеріалрозумові діїувагахарактеристикитехнічний кругозіртехническое мышлениеметод моделированиямоделиреальные объектыпроизводственно-технический материалумственные действиявниманиехарактеристикитехнический кругозорЗастосування методу моделювання до розвитку технічного мислення в майбутніх фахівців при вивченні курсу «Історія технологій»Применения метода моделирования в развитии технического мышления у будущих специалистов при изучении курса «История технологий»Article