Чубар, Василь ВасильовичЧубар, Василий Васильевич2016-07-142016-07-142016Чубар В. В. Використання інтерактивних технологій у процесі профільного технологічного навчання старшокласників / Василь Васильович Чубар // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2016. – Вип. 9, ч. 3. – C. 141-145.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/1635(uk) Стаття присвячена пошуку шляхів удосконалення підготовки майбутніх учителів технологій до використання інтерактивних технологій кооперативного навчання старшокласників у гетерогенних групах у процесі профільного технологічного навчання. У дослідженні використано взаємно доповнюючі методи: вивчення, аналіз і систематизація психолого-педагогічної і методичної літератури, а також системний і проблемно-пошуковий методи для обґрунтування шляхів удосконалення використання інтерактивних технологій кооперативного навчання старшокласників у гетерогенних групах у процесі профільного технологічного навчання Враховуючи результати проведеного дослідження, пропонуємо впровадження інтерактивних технологій кооперативного навчання для профільного технологічного навчання старшокласників розпочинати з визначення їхніх пізнавальних можливостей і згідно одержаних результатів та запропонованих рекомендацій здійснити комплектування гетерогенних груп в класному колективі; на початку реалізації інтерактивних технологій кооперативного навчання у гетерогенних групах в навчальному процесі використовувати їх із врахуванням запропонованої послідовності інтерактивних технологій та дотриманням відповідних вимог.(ru) Статья посвящена поиску путей усовершенствования подготовки будущих учителей технологий к использованию интерактивных технологий кооперативного обучения старшеклассников в гетерогенных группах в процессе профильного технологического обучения. В исследовании использованы взаимно дополняющие методы: изучение, анализ и систематизация психолого-педагогической и методической литературы, а так же системный и проблемно-поисковый методы для обоснования путей усовершенствования использования интерактивных технологий кооперативного обучения старшеклассников в гетерогенных группах в процессе профильного технологического обучения. Учитывая результаты проведенного исследования предлагаем: сначала определить познавательные возможности старшеклассников и согласно полученных результатов выполнить комплектование гетерогенных групп для профильного технологического обучения с использованием интерактивных технологий кооперативного обучения, а также учесть предложенные рекомендации; реализацию учебного процесса совершать согласно предложенной последовательности использования интерактивных технологий кооперативного обучения в гетерогенных группах и соблюдением соответствующих требований.ukпрофільне навчання технологійінтерактивне кооперативне навчаннятехнології інтерактивного навчанняпрофильное обучение технологийинтерактивное кооперативное обучениетехнологии интерактивного обученияВикористання інтерактивних технологій у процесі профільного технологічного навчання старшокласниківИспользование интерактивных технологий в процессе профильного технологического обучения старшеклассниковArticle