Кушнір, Василь АндрійовичРіжняк, Ренат Ярославович2016-06-152016-06-152011Кушнір В. А. Інтеграція знань та умінь учнів при використанні різних методів доведення математичних речень / Василь Андрійович Кушнір, Ренат Ярославович Ріжняк // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2011. – Вип. 98. – С. 76-81.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/1485(uk) В статті досліджуються проблеми використання прямих, непрямих та спеціальних методів доведень математичних речень з метою організації інтегративної навчальної діяльності учнів.(en) The paper investigates the problem of direct, indirect and special methods of proof of mathematical proposals to the organization of integrative learning activities of students.ukузагальненняабстрагуванняформування інтегрованого образу математичного реченнякласифікаціясистематизаціяінтегративний образ способу розв’язання задачіінтегративний образ задачіінтегративна навчальна діяльністьнавчальна діяльністьінтегративний образІнтеграція знань та умінь учнів при використанні різних методів доведення математичних реченьArticle