Подопригора, Наталія ВолодимирівнаPodopygora, N.2017-09-142017-09-142014Подопригора Н. В. Математичне моделювання як метод навчання фізики: прикладний аспект / Наталія Володимирівна Подопригора // Вища освіта України. – 2014. – № 3 : Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології, т. 2. – С. 153-157.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/2685(uk) В статті представленні практичні розробки автора щодо комплексного вирішення проблеми навчання майбутніх вчителів математичному моделюванню як методу навчання фізики: на початковому етапі систематичного вивчення фізики, ІІ закону Ньютона, закону Ампера.(en) Practical developments of author are presented in the article, educating of teachers to the mathematical design offered for the complex decision of problem as to the method of educating of physics : on the initial stage of systematic study of physic s, ІІ Newton's, law of Ampere law.ukматематичне моделюваннянавчання фізикиметоди пізнання і навчанняматематическое моделированиеобучение физикеметоды познания и обученияmathematical designeducating to physicsmethods of cognition and educatingМатематичне моделювання як метод навчання фізики: прикладний аспектMathematical design as method of studies of physics: the applied aspectArticle