Подопригора, Наталія ВолодимирівнаПодопригора, Наталия ВладимировнаPodopygora, N.2017-09-142017-09-142014Подопригора Н. В. Математичне моделювання як метод навчання фізики: прикладний аспект / Наталія Володимирівна Подопригора // Вища освіта України. – 2014. – № 3 : Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології, т. 2. – С. 153-157.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/2685(uk) В статті представленні практичні розробки автора щодо комплексного вирішення проблеми навчання майбутніх вчителів математичному моделюванню як методу навчання фізики: на початковому етапі систематичного вивчення фізики, ІІ закону Ньютона, закону Ампера.(ru) В статье представлены практические разработки автора, предложенные для комплексного решения проблемы обучения учителей математическому моделированию как методу обучения физики: на начальном этапе систематического изучения физики, ІІ закона Ньютона, закона Ампера.(en) Practical developments of author are presented in the article, educating of teachers to the mathematical design offered for the complex decision of problem as to the method of educating of physics : on the initial stage of systematic study of physic s, ІІ Newton's, law of Ampere law.ukматематичне моделюваннянавчання фізикиметоди пізнання і навчанняматематическое моделированиеобучение физикеметоды познания и обученияmathematical designeducating to physicsmethods of cognition and educatingМатематичне моделювання як метод навчання фізики: прикладний аспектМатематичне моделювання як метод навчання фізики: прикладний аспектMathematical design as method of studies of physics: the applied aspectArticle