Пасічник, Наталя ОлексіївнаРіжняк, Ренат Ярославович2023-05-192023-05-192015Пасічник Н. О. Освітні індикатори як інструмент оцінювання стану і динаміки розвитку освітніх систем / Наталя Олексіївна Пасічник, Ренат Ярославович Ріжняк // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки. - Вип. 27. - Кіровоград: КНТУ, 2015. - С. 301–308.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/4562(ua) У статті розглядаються показники міжнародної освітньої статистики, розроблені Організацією економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР), що використовуються для оцінювання функціонування систем освіти різних країн. Аналізується огляд «Погляд на освіту 2014: індикатори ОЕСР», котрий охоплює порівняльну статистику освітніх систем 46 країн світу і містить узагальнену інформацію про освітнє середовище, процеси і результати освітньої діяльності різних рівнів, фінансові та людські ресурси, що інвестуються в освіту. Виявлено проблеми у повноті і змісті статистичної інформації, яка відображає функціонування освітньої сфери України. Зроблено висновок про доцільність розробки та запровадження сумісної з міжнародною національної системи освітніх індикаторів, що дозволить Україні долучитися до міжнародних порівняльних досліджень якості освіти.ukмоніторинг якості освітиосвітні результатиосвітні індикаториосвітня статистикаОрганізація економічного співробітництва та розвитку (OECР)освітнє середовищеОсвітні індикатори як інструмент оцінювання стану і динаміки розвитку освітніх системArticle