Соменко, Дмитро Вікторович2016-09-142016-09-142015Соменко Д. В. Дослідження ефективності методичної системи розвитку пізнавальної активності студентів у процесі навчання фізики з використанням інформаційно-комунікаційних технологій / Дмитро Вікторович Соменко // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. – Вип. 7, ч 3. – C. 249-256.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/1687(uk) У статті відображаються результати експериментальної перевірки ефективності методики розвитку пізнавальної активності студентів педагогічних університетів у процесі навчання фізики з використанням інформаційно-комунікаційних технологій.(en) The paper shows the results of experimental techniques to test the effectiveness of cognitive activity of students of pedagogical universities in teaching physics using information and communication technologies.ukкоефіцієнт Пірсонапедагогічний експериментметодична системанавчання фізикиметодика розвитку пізнавальної активності студентівінформаційно-комунікаційні технології (ІКТ)Дослідження ефективності методичної системи розвитку пізнавальної активності студентів у процесі навчання фізики з використанням інформаційно-комунікаційних технологійArticle