Божко, Наталія Василівна2015-12-022015-12-022012Божко Н. В. Міжособистісне спілкування в процесі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до організації розумової діяльності учнів / Наталія Василівна Божко // Наукові записки КДПУ. Серія: Філологічні науки (мовознавство) : зб. наук. праць / ред. Г. Д. Клочек [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. – Вип. 104, ч. 2. – С. 339–344.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/739(UA) У статті обґрунтовується поняття міжособистісного спілкування. Виокремлено особливий тип комунікації – позиційне спілкування. Доведено, що індивідуальний стиль педагогічного спілкування визначається сукупністю індивідуально-типологічних особливостей соціально-психологічної взаємодії конкретного педагога із вихованцем.(EN) The notion of interpersonal communication is defined in the article. A special type of communication, positional communication, is pointed out too. It is proved, that an individual style of pedagogical communication is defined by the set of individual-typological peculiarities of social-psychological interaction of a concrete teacher with a pupil.ukміжособистісне спілкуваннякультуротворчий аспектдемократичний стильinterpersonal communicationdialogueself-esteemthinking skillscultural creative aspectdemocratic stylediagnostic peculiaritieslively communicationМіжособистісне спілкування в процесі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до організації розумової діяльності учнівArticle