Ткаченко, Ольга Михайлівна2015-11-182015-11-182015Ткаченко О. М. Етнопедагогічне дослідження як засіб формування етнопедагогічної компетентності в майбутніх учителів-вихователів / Ольга Михайлівна Ткаченко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. - Вип. 141, ч. 1. - С. 154-157. - Бібліогр. в кінці ст.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/480У статті обгрунтовано потребу формування в майбутніх учителів, вихователів етнопедагогічної компетентності, яка забезпечує реалізацію їхньої життєтворчої та культуротворчої професійної місії. На основі аналізу будови етнопедагоігчної компетентності як різновиду професійної компетентності педагога з’ясовано місце дослідницьких компетенцій у структурних і функціональних компонентах цього професійного особистісного утворення.ukмайбутній вчитель початкових класівпрофесійна компетентність педагогаетнопедагогічна компетентністьетнологічне дослідженнянауково-педагогічне дослідженняетнопедагогічне дослідженняЕтнопедагогічне дослідження як засіб формування етнопедагогічної компетентності в майбутніх учителів-вихователівArticle