Валькевич, Раїса Андріївна2015-11-182015-11-182015Валькевич Р. А. Питання сценічно-виконавської педагогіки: психолого-артистичні партнерські стосунки / Раїса Андріївна Валькевич // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. - Вип. 139. - С. 32-35.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/485Психолого-артистичні стосунки надзвичайно важливий аспект для дослідження та осмислення щодо подолання труднощів міжособистісних перцепцій. Їх можливо визначити за допомогою таких складових: сприйняття і оцінка зовнішніх ознак у поведінці індивіда, поняття й інтерпретація отриманої інформації, прогнозування дій та інтерпретація вчинків в сумісній виконавській задачі. Взаєморозуміння у виконавському процесі є надзвичайно важким феноменом де ефективність залежить від інформації, яку партнери отримують один від одного за умови зацікавленості обох та міри симпатії чи антипатії. Такі умови зумовлюються подібністю, співзвучністю.ukсприйняття поведінки виконавцяоцінка поведінки виконавцярозуміння інформаціїінтерпретація інформаціїзагальні умови вадипрогнозування дійпрогнозування вчинківмайбутній вчитель музичного мистецтваПитання сценічно-виконавської педагогіки: психолого-артистичні партнерські стосункиArticle