Шульга, Сергій ВолодимировичШульга, Сергей ВладимировичShulga, Sergii VolodymyrovychВеличко, Степан ПетровичВеличко, Степан ПетровичVelychko, Stepan Petrovych2021-02-262021-02-262019Шульга С. В. Моніторинг та оцінка навчально-методичного комплексу з квантової фізики для розвитку пізнавальної діяльності студентів / Сергій Володимирович Шульга, Степан Петрович Величко // Наукові записки ЦДПУ. Серія: Педагогічні науки = Academic Nores. Series: Pedagogical Sciences / ЦДПУ ім. В. Винниченка ; ред. кол.: В. Ф. Черкасов, В. В. Радул, Н. С. Савченко та ін. – Кропивницький : РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019. – Вип. 177, ч. 2. – С. 183-187.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/3299(uk) У статті аналізуються результати науково-педагогічного дослідження з методики навчання фізики у закладах вищої освіти (ЗВО), а саме з проблеми організації та розвитку пізнавальної діяльності студентів під час виконання навчальних дослідницьких завдань і фізичного практикуму з квантової фізики. З цієї метою подаються результати експериментальної перевірки, які свідчать про ефективність і доцільність запропонованого навчально-методичного комплексу у вигляді двох посібників для студентів, програмного продукту «Quantum Physics» та системи індивідуальних завдань, котрі в умовах комп'ютерно-орієнтованого навчального середовища, ілюструють вагомі педагогічні можливості у самоосвіті і саморозвитку майбутніх учителів фізики і розвивають їхню пізнавальну діяльність.(ru) В статье анализируются результаты научно-педагогического исследования в области методики обучения физике в высших учебных заведениях (ВУЗах) конкретно по проблеме организации и развития познавательной деятельности студентов во время выполнения учебных исследовательских заданий и физического практикума по квантовой физике. С этой целью представляются результаты экспериментальной проверки, которые свидетельствуют об эффективности и целесообразности предложенного учебно-методического комплекса в виде: двух пособий для студентов, программного продукта «Quantum Physics» и системы индивидуальных заданий, которые в условиях компьтерно ориентированной учебной среды иллюстрируют весомые педагогические возможности в самообразовании и саморазвитии будущих учителей физики и развивают у них индивидуальную познавательную деятельность студента.(en) The results of the scientific and pedagogical research on the methods of teaching physics in higher education institutions, namely, on the organization and development of cognitive activity of students during the execution of educational research tasks and physical practicum in quantum physics have been analyzed in the article. For this purpose, the results of experimental verification are presented, indicating the effectiveness and applicability of the proposed educational-methodical complex in the form of two manuals for students, the software product «Quantum Physics» and the system of individual tasks, which, in a computer-oriented learning environment, illustrate the important pedagogical possibilities in self-education and self-development of future teachers of physics and develop their cognitive activity.ukметодика фізикинавчально-методичний комплекспізнавальна діяльність студентіврозвитоккомп'ютерно орієнтовані засоби навчаннямоніторингметодика физикиучебно-методический комплекспознавательная деятельность студентаразвитиекомпьютерно ориентированные средства обучениямониторингmethods of teaching physicseducational-methodical complexdevelopment of cognitive activity of studentsМоніторинг та оцінка навчально-методичного комплексу з квантової фізики для розвитку пізнавальної діяльності cтудентівМониторинг и оценка учебно-методического комплекса по квантовой физике для развития познавательной деятельности студентовMonitoring and evaluation of the educational-methodical complex in quantum physics for development of cognitive activity of studentsArticle